Loader ALSTEN SOFT

Paginile de destinatie(landing page) si impactul acestora

Paginile de destinatie(landing page) si impactul acestora

   Având o pagină de destinație(landing page) optimizată și eficientă vă poate schimba drastic ratele de conversie. Acesta este motivul pentru care mulți marketeri cu experiență de pe internet consideră că paginile de destinație sunt unul dintre cele mai importante elemente de marketing de astăzi. Pentru a înțelege psihologia din spatele paginilor de destinație și pentru a evalua impactul acestora asupra rentabilității investiției, trebuie să aflați mai multe despre principiile de bază ale creării unor astfel de pagini. Dacă urmați aceste reguli de bază, vă puteți aștepta la un randament ridicat al investițiilor și la rate de conversie sporite. În acest articol vom aborda câteva dintre aceste principii de bază.

   Pentru început, obiectivul dvs. principal ar trebui să fie redirecționarea vizitatorilor către o pagină vizată și relevantă. În loc să îi trimiteți pe homepage, unde proprietarii site-urilor web includ, de obicei, scurte descrieri despre tot ce pot găsi vizitatorii pe site, ar trebui să îi trimiteți la o pagină separată, unde vizitatorii vor fi îndemnați să faca anumite acțiuni.

   Un alt lucru care este cu adevărat important este coerența. Pornind de la anunțul în sine, urmat de pagina de destinație(landing page) și terminând cu acțiunea finală, totul trebuie să fie consecvent. Evident, vorbim despre elemente cum ar fi designul, culorile, mesajele etc. Utilizatorul ar trebui să obțină ceea ce așteaptă atunci când ajunge pe pagina dvs. de destinație. Nu trebuie să induceți niciodată în eroare vizitatorii, deoarece vor sfârși dezamăgiți și campania dvs. va sfârși prin a avea un efect negativ. Când vine vorba de paginile de destinație, nu este vorba despre traficul web în general, ci despre traficul web direcționat și asigurarea că atrageți persoanele potrivite pentru oferta dvs.

   Mulți comercianți au pus o mulțime de cuvinte, imagini și videoclipuri pe paginile lor de destinație. Landing page-ul ar trebui să fie concis, nu este nevoie de introduceri stufoase și de explicații inutile. Pagina de destinație trebuie să conțină cele mai importante informații și ceea ce este și mai critic - de ce vizitatorii dvs. ar trebui să faca o anumită acțiune. Una dintre cele mai bune modalități de a atrage atenția vizitatorilor este utilizarea unui titlu clar și atrăgător. Trebuie să capturezi rapid atenția publicului și să-i intrigi suficient pentru a continua să citească.

   Dacă intenționați să vizați diferite categorii de utilizatori, este o idee bună să creați mai multe pagini de destinație diferite pentru fiecare categorie. Procedând astfel veți maximiza efectele acestor pagini în cel mai bun mod posibil. De asemenea, este posibil să creați pagini de destinație speciale care se modifică în funcție de locația vizitatorilor, astfel încât cu cât abordarea este mai sofisticată, cu atât sunt mai bune rezultatele pe care le veți obține.

   În cele din urmă, nu trebuie să uitați importanța CTA (Call to Action). Acordați o atenție deosebită acestui element și creați un CTA adecvat, care îi spune vizitatorilor exact ce trebuie să facă în continuare. Dacă pagina dvs. de destinație este puțin mai lungă decât de obicei, este o idee inteligentă să repetați CTA de câteva ori pe întreaga pagină, astfel încât vizitatorii dvs. să poată vedea imediat ce trebuie să facă.

   Crearea de pagini de destinație nu este dificilă și cu ajutor profesional vă puteți aștepta la un randament ridicat al investiției. Contactați-ne acum și vă vom ajuta să creați pagini de destinație eficiente pentru compania dvs.

Categorii

Ultimele postari

Link-uri sociale