Loader ALSTEN SOFT

Lipsa de acțiune și mediocritatea

Lipsa de acțiune și mediocritatea

... e ceea ce îți poate ucide mult iubitul tău magazin online, site sau altă aplicație web.

Design primitiv, însă tu îl consideri modern.

Marketing pentru tine înseamnă vânzare imediată și texte copiate.

Unde vizitatorii ar trebui să-și lase adresa de e-mail, tu le-ai scris același mesaj întâlnit pe alte 1374 de site-uri.

Customer Service pentru compania ta înseamnă să lași clienții să asculte o melodie absolut oribilă timp de 2 minute după care le aduci la cunoștință să revină mai târziu.

Procesul de vânzare se desfășoară în prea mulți pași, deoarece tu dintr-o singură vânzare ai ca scop  să afli cât mai multe detalii astfel încât să fii noul venit în categoria SPAM a cumpărătorilor.

Oferi discount 5% în schimbul unor date personale (bineînțeles că nu vom încheia „înțelegerea” propusă de tine).

Ce înseamnă mediocritatea?

Să faci același lucru, în același mod. Lipsă de identitate. Fără a te întreba „De ce?” continui să cauți după tipare acceptate de toți. Acceptate de toți pentru că tu vrei să creezi produsul și/sau servicul asemeni pâinii feliate.  Adică vrei să vinzi tuturor ... și astfel pe termen lung vei vinde nimănui sau celor cărora nu le pasă de tine.

Nu înseamnă să fii extrem de creativ. Ce-ar fi dacă ai începe prin a te întreba „Cum pot face lucrurile mai bine?”.

În schimbul unor descrieri banale, în care tu devii plictisitor, ce-ar fi dacă ai începe să scrii ceva semnificativ? Exact motivul pentru care ai început și exact motivele pentru care tu crezi că avem nevoie de tine.

În schimbul acelor imagini cu necunoscuți (inclusiv pentru tine) care zâmbesc formal, ce-ar fi dacă ai insera imagini cu echipa ta sau ai veni cu ilustrații captivante?

În schimbul descrierilor tehnice ale produselor sau serviciilor oferite, ce-ar fi dacă le-ai înlocui cu o poveste?

Nu înseamnă să fii în totalitate autentic (e chiar dificil să creezi ceva absolut nou), însă arată-ne că îți pasă și vrei să fii cel mai bun pentru clienții și partenerii tăi. Arată-ne că vrei să excelezi în munca ta.

Mediocritate înseamnă să te așezi în rând. Uniforma și obediența din școală ai dat-o la schimb pe design-ul „sigur” și obediența din industria în care activezi. Această lipsă de inițiativă de a face lucruri diferit, de a fi cel care setează o nouă tendință.

... dar mediocritatea este precedată de lipsa acțiunii.

Știi ce ar trebui să faci, dar nu vrei să atragi atenția sau să părăsești zona de comfort.

Acel contract chiar reprezintă o provocare, iar ție îți stârnește frica. Mai bine nu.

Nu, nu contacta compania de web development sau web design pentru a-ți îmbunătăți activitatea și elimina erorile. Merge și așa.

Customer service  ... „oh, dar foarte puțini clienți sună”. Partea amuzantă e că uneori am sentimentul că deși companiile lasă la îndemână un număr de telefon, își doresc să nu fie contactate. Următorul apel ar putea fi un client dezamăgit, nu-i așa? Acesta e tipul de mediocritate menținută conștient.

Calea simplă bineînțeles că nu cere foarte mult efort. În plus, nu e necesar să te confrunți cu rezistența din partea celor care au îmbrățișat mediocritatea cu foarte mult timp în urmă.

Total de plată: devalorizare.

Ai putea avea două scuze astfel încât să eviți depășirea mediocrității:

1.Oamenii tind să lucreze la o problemă până când găsesc o soluție „destul de bună”     

2.Piața adesea recompenseaza soluțiile ieftine și suficient de bune.

Dar dacă ar urma o perioadă doar a magazinelor online mediocre, a site-urilor „destule de bune” și a unui mediu online banal, o parte din piață ar rămâne dezamăgită.                                                             

Cea a oamenilor pentru care excelența este un stil de viață.

Categorii

Ultimele postari

Link-uri sociale