Loader ALSTEN SOFT

Cum să construiești pagina About astfel încât să devină remarcabilă

Cum să construiești pagina About astfel încât să devină remarcabilă

Am studiat peste 30 de pagini "About" ale website-urilor din diferite domenii și acestea sunt principalele puncte comune pentru care descrierea lor (a companiei, cea personală sau ambele variante) poate fi considerată remarcabilă.

Până la finalul acestui articol vei afla:

I. Cum să construiești povestea paginii About/Despre noi

II. O serie de elemente cheie ce îți vor amplifica impactul asupra oamenilor

 

I. Cum să construiești povestea paginii About

 

Poate părea intimidant să stabilești varianta câștigătoare a descrierii companiilor. Nu există limite, iar dacă ești o persoană creativă îți va fi și mai dificil să te decizi asupra unui template. 

Totuși (hahaha...normal că există un "totuși") există câteva reguli pe care ar fi bine să le ai în minte încă înainte de a începe să gândești design-ul și conținutul paginii About.

 

1. Stabilește misiunea companiei

De ce ești prezent în piață? Și nu-mi spune că tu ai produse și/sau servicii mai bune decât concurența. Stabilește-ți un scop mult mai nobil decât realizarea profitului și dezvoltarea la scară globală a companiei. Simon Sinek a afirmat de nenumărate ori: "Oamenii nu cumpără de la tine ceea ce faci, ci DE CE (motivul pentru care) faci ceea ce faci".

Misiunea companiei reprezintă unul dintre pilonii fundației imperiilor precum Apple, Tesla, Space X și Amazon. 

La Alsten Soft unul dintre principalele obiective s-a regăsit în aflarea adevăratului motiv pentru care livrăm servicii de web development de înaltă calitate și astfel misiunea noastră este de a dezvolta companiile prin tehnologie, astfel încât antreprenorii să-și îndeplinească viziunea. Asta e în ceea ce noi credem, comunicăm oamenilor de afaceri și ne oferă un motiv mult mai puternic pentru care să ne dezvoltăm în continuare.

 

2. Descrie povestea companiei tale

Probabil nu ai o istorie complexă a companiei, însă lasă-ne să știm momentele provocatoare și cele de evoluție, unde ai marcat un câștig. Împărtășește cu noi ce background ai/aveți și în ce direcție v-ați propus să vă îndreptați.

 

3. Momentul Aha!

Un alt pilon principal al companiilor este ideea. Cea care te-a determinat să creezi compania și să crezi că poți îmbunătăți sau inova într-un anumit domeniu. Povestește-ne succint cum te-a provocat acel moment de Aha să te dezvolți și să dezvolți o companie.

Păstrând exemplul Apple, majoritatea interesați de produsele lor avem întipărit unul dintre motivele pentru care au început: nu erau de acord cu faptul că doar companiile mari puteau utiliza computerul. Au fost vizionari și au pus la îndoială status-quo-ul. Astfel i-au făcut concurență lui IBM. Știm cu toții că au reușit și pentru asta îi adorăm.

Care a fost momentul tău de Aha?

 

4. Pe cine servești

Paradoxul paginii About: vorbește-ne despre tine, însă nu uita să fie povestea noastră.

Oamenii cei mai atrași de ceea ce faci vor fi cei ce se identifică cu povestea ta. Oamenii care au aproximativ aceeași gândire, aceeiași viziune despre viață și sunt revoltați pe aceleași lucruri ca și tine.

De ce?

Pentru că ei simt că cineva în sfârșit îi înțelege și e posibil ca în locul pe care l-ai creat ei să-și găsească tribul.

Întreabă-te: pe cine vrei să servești? și căror oameni ar trebui să le pese de existența ta? La fel cum am vorbit și în Cum să creezi un Homepage memorabil pentru clienții tăi - este vital pentru business-ul tău să-ți cunoști audiența.

 

5. Cum îi poți ajuta pe acei oameni

Indiferent dacă ești B2B sau B2C, spune-ne ce poți oferi. După ce ai explicat pe cine servești, merită să știm și cum îi poți servi pe acel grup de oameni. Asemeni paginii Acasă (unde trebuie să ai definite clar prioritățile și să inviți oamenii să facă ceva), pagina About nu este doar despre a spune cum ai început și ce idei îndrăznețe ai pentru a schimba lumea. Valorifică cât se poate de mult această secțiune (detalii mai jos unde îți prezentăm câteva elemente cheie) și prezintă în două propoziții ce vom primi dacă ne alăturăm ție.

 

6. Descrie valorile companiei

Noi am ales să dedicăm o pagină întreagă valorilor noastre. Oamenii în ciuda faptului că se află în spatele ecranelor vor să se simtă tratați ca și ființe umane. Pentru a avea acest sentiment trebuie de asemenea să simtă că interacționează cu alte ființe umane. Descrie cultura, valorile companiei și lasă-i pe oameni să afle și să îmbrățișeze această sumă a calităților.

De reținut: Valorile companiei tale au ca țintă și o audiență secundară constituită din viitorii angajați și parteneri.

 

 

II. O serie de elemente cheie ce îți vor amplifica impactul asupra oamenilor

 

Pagina ta About are acum o structură și poți începe să-i creezi conținutul, însă pentru a face o treabă cu adevărat remarcabilă, mai trebui să aloci puțin timp detaliilor. 

De ce?

Pentru că este una dintre cele mai importante pagini și din punct de vedere SEO, contribuie la construirea brand-ului și te ajută la poziționarea în piață.

 

1. Folosește headline și subheadline

Fiecare pagină web ar trebui să le aibe incluse, iar pagina About nu face excepție. Subtitlul poate fi misiunea ta prezentată încă de la început.

 

2. Folosește imagini

"O imagine valorează cât o mie de cuvinte". Îți amintești? Nu contează cât de atractivă din punct de vedere al conținutului scris este pagina ta About. Dacă tot ce ai este doar text așteaptă-te să pierzi potențiali clienți. Nu lăsa asta să se întâmple. Poate fi o caricatură a ta, a echipei, poate fi o fotografie cu ceea ce oferi sau și mai bine, poate fi un video de prezentare.

 

3. Nu ascunde greșelile făcute

Dacă ai o istorie în spate, cu siguranță ai făcut greșeli. Prezentarea acestora îți va aduce oamenii și mai aproape. Recitește punctul 4 din prima parte a acestui articol.

 

4. Înțelege efectul cuvintelor

Vrei ca prin pagina About să creezi o conexiune cu audiența ta. O modalitate absolut minunată este de a exprima emoție prin cuvinte, adică "înlocuiește cuvintele raționale cu cele emoționale".

"A ajuta" sau "a avea grijă", în loc de "a asista"; "a oferi" în loc de "a dona".

 

5. Nu lua ostatici

Acum îmi amintesc de acele pagini care nu te trimit altundeva decât afară de pe site-ul lor. "Nu lua ostatici" înseamnă să nu blochezi utilizatorii pe pagina ta fără a le oferi o continuare, ceva de făcut (acel "call to action"). Un link către cele mai populare postări de pe blog sau un link către portofoliul tău sau înregistrarea la newsletter. Ai de ales. Un singur lucru (de aceea am scris "sau" în loc de "și").

 

6. Elimină obiecțiile

Ajunși pe pagină oamenii în acel moment pot afirma: 

Nu am suficient timp.

Nu știu dacă ești persoana potrivită.

Poate voi găsi ceva mai bun pe un alt site.

Cum elimini toate aceste obiecții? Captează-le atenția.

Folosește testimoniale: oamenii au nevoie și iubesc dovezile sociale.

Oferă ceva gratuit: Cui nu-i plac lucrurile lipsite de costuri?

Include un video: conținutul video poate crește rata de conversie cu până la 80%.

 

Concluzie

Folosind sfaturile de mai sus poți construi pagina About astfel încât să fie remarcabilă. Nu este o listă exhaustivă și ar fi imposibil să găsești una. Amintește-ți că nu există limite atunci când vorbim despre creativitate și îmbunătățire. Mai mult decât atât, un website nu ar trebui să aibe o structură fixă pentru foarte mult timp. Denotă regres. Vor apărea noi provocări, evenimente semnificative, premii și alte întâmplări ce merită a fi spuse și puse în descrierea companiei.

 

La final, nu uita să împarți articolul și cu ceilalți și astfel ne ajuți și pe noi. Dă un share (mulțumim!).   

Categorii

Ultimele postari

Link-uri sociale