Loader ALSTEN SOFT

Acest articol te va face să regândești Pagina de Contact

Acest articol te va face să regândești Pagina de Contact

Homepage, About și Contact. Fiecare website are nevoie de aceste pagini și le deține, însă câți înțeleg cu adevărat scopul acestora și cum să le realizeze?

Doar pentru că "așa se face" nu va aduce un plus de valoare site-ului tău. Ar trebui să ai aceeași determinare de a crea o pagină de contact atractivă la fel cum ai și pentru restul conținutului website-ului. Tratează detaliile cu respect.

Scopul paginii de contact este de ... a fi contactat. Hahaha...exact, este evident. Cu toate acestea, observăm același tipar banal unde găsești 3-4 câmpuri de completat, o adresă de e-mail și un răspuns automat prin care îți este confirmată sau infirmată trimiterea mesajului.

Cele mai minunate paginii de contact folosesc de obicei următoarele practici (și te îndemn să faci la fel):

 

1. Redirecționează

către o pagină unde mulțumești expeditorului și îl informezi când urmează să primească un răspuns. O mișcare inteligentă este atunci când oferi și un link către pagina cu produse/servicii/articole. Astfel crești șansele ca utilizatorul să rămână pe site.

 

2. Păstrează trimiterea mesajului în pași simpli.

Există pagini care îți cer mai mult de 4 informații (cu tot cu scrierea mesajului), iar asta nu face decât să creeze o stare de disconfort. Nume, prenume, e-mail, număr de telefon, bifează că ești de acord cu stocarea și prelucrarea datelor, subiectul mesajului. Îți amintești când ți-a fost cerut CNP-ul prin telefon? Exact! Prea mult!!! Dacă ai obținut un nume și o adresă de e-mail sau un număr de telefon și ai subiectul mesajului e suficient pentru început. 

Poți afla mai multe detalii după ce începi conversația cu expeditorul/potențialul client/potențialul partener de business.

 

3. Oferă cât mai multe posibilități de a fi contactat.

Dacă ai un formular, atunci nu superi pe nimeni adăugând numărul tău de telefon, Skype, WhatsUp, Facebook, LinkedIn. Motivul? Unii sunt mai mult introvertiți, alții mai mult extrovertiți.

Personal prefer să vorbesc și să închei înțelegeri față în față, iar dacă distanța sau alți factori fac aproape imposibil acest lucru, aleg apelul telefonic sau video. În timp, observând comportamentul oamenilor, am înțeles că tu, el, ea aveți un grad de confort sporit în a comunica în funcție de mijlocul ales. Oferă șansa oamenilor de a alege mijlocul prin care să te contacteze. Nu îl "impune".

P.S.: sau ce-ar fi dacă ai pune la dispoziție și trimiterea mesajelor sub forma unei înregistrări vocale sau video? Gândește-te la asta!

 

4. Arată-ți personalitatea

Fie prin "mascota" companiei, fie printr-o fotografie (cu echipa, sediul firmei sau altceva care vă reprezintă), fie prin design-ul folosit.

 

Și acum...

 

5 exemple care te vor inspira să regândești pagina de Contact

 

1. Pixar

Cei de la Pixar, după cum era de așteptat, au o pagină de contact bine gândită. Îți urează bun venit prin fotografia sediului lor ce te invită să dai scroll down pentru a ajunge la formular. Unul ce se încadrează în categoria design-ului simplu și cu bun-gust.

 

2. Marvel App

Personalizat. Simplu. Prietenos. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost faptul că pe lângă formular, îți oferă șansa să ceri direct ajutor departamentului de vânzări sau suport. De asemenea, fotografiile, culorile și ilustrațiile folosite susțin brand-ul și îi fac extrem de abordabili.

3. Copernico

Pagină personalizată. Culori calme. Design simplu. Animație remarcabilă.

 

4. Stink Studios

De remarcat faptul că oferă detaliile de contact pentru toate cele 6 sedii și fac asta într-un mod unic. Atunci când treci cursorul peste fotografii, îți va apărea harta unde vei găsi marcat locația biroului.

 

5. Galia Lahav

Ce spui de eleganță? Pagina de contact a site-ului galialahav.com abordează acest design. Îți oferă răspunsul la întrebările frecvente, posibilitatea de a găsi un magazin și de a le trimite un mesaj pe Facebook. Dacă asta nu ți se pare suficient, vei găsi mai multe informații dând scroll down.

 

Concluzie

Nu contează din ce industrie faci parte sau cum "arată" profilul consumatorului tău. Să oferi o Pagină de Contact care invită la comunicare nu e doar o chestiune de bun simț (da, bun simț!). Folosește ce am spus aici, adaptează site-ului tău și oferă-le oamenilor ceva bun de văzut. În lumea reală stabilim contacte fiind influențați și de prima impresie. De ce ai crede că nu funcționăm la fel online?

Categorii

Ultimele postari

Link-uri sociale